I en tid när vi överöses av bilder måste alla företag och organisationer ha bilder som skiljer sig från mängden med ett bildspråk som är identifierbart. Bilderna på medarbetarna och hur noga man är med kvalitet och uttryck signalerar vem man vill vara. Man kan också se att gränsen mellan det som traditionellt setts som reklam och det vi kallar corporate allt mer suddas ut. Corporate-bilderna ska kännas dokumentära men ändå vara fräscha och säljande, lite som reklam, när man kommunicerar i digitala och tryckta media. Man vill också kommunicera sin identitet och sin värdegrund och i nära samarbete kan vi tillsammans skapa en bildbank som är synonym med er och det ni står för. . Jag har den stora förmånen att få agera företagsfotograf åt företag och organisationer i många olika branscher. Att få vara med att lyfta en 100 ton tung järnvägsbro för Peab och Kynningsrud att fota porträtt i Butiksmiljö för Ahlsell eller få vara med och dokumentera fabriken där man bakar fyrahundra miljoner tortillabröd om året för Paulig är några av de saker som gör mitt arbete så otroligt roligt.